Dagen.

Dagen idag har inte varit så speciell. Pluggade först innan lunchen och gick på matte kompass som jag tvinga med Linnea på. Haha, hon fatta typ ingenting men jag fatta! ;D Och nu tänkte jag skryta lite.. Jag fick faktiskt beröm av Stefan! :D <33 haahahah, Tommys min var: ;OOOO hahahah <3
Stefan ba: Du är duktig du!
Jag ba: jaså, TACK! ;DDDDDDDD
Tommy ba: ;OOOO
Linnea ba: ;OO ;DD <3
haahaha <3
Sen gick jag, Johanna, Tommy och Linnea till luchen och då spela vi in en video som Johanna lovat att lägga in på bloggen, annars är hon dryyg. Haha ne driver, men aso hon sa att hon skulle de iaf. :)
Sen påväg tillbaka till skolan från matsalen hade vi tydligen dissat tommy, aso det var inte med flit. :c
Så Johanna, Linnea o jag gick tillsammans, tillbaka. Då typ ramla Linnea så hon fick ett sår o det börja blöda på knät. :'( Linnea o jag tänkte åka hem te henne och byta byxor o så men vi skulle inte hinna så vi åkte aldrig.
Jag stanna kvar idag o hade PH, hände inte så mycke då. Sen så åkte jag och Emelie spårvagn tillsammans och Emelie blev värsta sugen på glass o godis. hehe :D <3
Sen när jag hade gått av spårvagnen så träffade jag Danne som garva ihjäl sig för Philips röst haha xd Philip är ju typ i målbrottet nu så.. :d
Mer har typ inte hänt idag. Blir att plugga efter att jag kollat lite på fb o bdb, sen kanske va med nån. :)



PussN ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0