Dagen plus lite till

Jo som alla andra har jag varit i skolan idag. Tilda & jag pluggade massa historia och matte. Fast ja, vet inte om vi gjorde så mycket för vi satt bara och skratta hela tiden. Haha, vi snackade även med några som S & J. Förresten skönaste idag, bögen i buren. Linnea och jag är fan bääst på att göra om låtar. 

Tilda gull och jag spela in en videoblogg idag, eller igentligen flera stycken. Tommy filmade, så vi sprang ner för trappor, kastade snö på varandra och allt liksom. Ni får se den imorn ska ba lägga in den i datorn! :D

Men nu blir det mys, ansikstmask och vampire diaries repris, kan inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0