You think you cooler than me.

Idag har jag vart på Åbys ridskola och typ tittat på deras lucia sak, ganska tråkigt men Emma och Sara vann pris aso en stor pokal var! (y'

Jag som har värsta turen fast är född fredag den 13, köpte 7 lotter och vann på 4 av dom. (; Fast vann typ inget jag behöver -.- Jag vann:

två stycken sånahär man skrapar på hästens hovar (vet inte vad dom heter, ni ser ju hur mycket jag rider då ;d )- Inget jag behöver typ bara ridit två gånger i hela mitt liv men ska typ ge dom till kussen. (;
en ridpiska - Haha, den kan behövas ;D haha ne men den ska jag nog också ge till kussen. <3
en ljudbok - Inget jag behöver.
en kalender - den kan jag typ ge till min mormor eller nåt hon använder massa kalendrar, jag behöver ingen.. planerar inte mitt liv direkt <;
hårspänne - skulle vilja ha men dom är skit fula, ska ge dom till min minsta tjej kusse hon kommer säkert gilla rosa dockor på hårspännen? ;o

Haha aa ni ser ju hur glad jag är över mina priser :'D <3

Johanna och jag hade tänkt att vara ikväll och med några andra men det får bli nästa helg. :)

Ikväll blir det mest att va hemma. Ganska tråkigt men aa ingen kan ju typ vara så..

En gullig bild på Johanna och Fanny när vi åkte skridskor ;*



PussN ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0