Vill ha en ny design.

Jag kanske är tjatig, men jag vill verkligen ha en ny design, och en ny rubrik. :) Men det får fixas under jullovet och jag måste skaffa Photoshop snart, och Nathalie flyttar om två dagar. Men det får fixas snart. :) Så måste jag träffa tjejerna någon dag så vi kan fota till header? :) Haha, mamma och Victors mamma utbildar sig till sjuksköterska så dom skriver om dom barn som har diabetes och så, så dom skulle tydligen fota mig, Victor och Erik och vi skulle se allvarliga ut och ledsna? Haha, det lät ju lite kul och så kommer bilderna visas för massa. :O Jag ville egentligen inte men mamma sa att jag skulle göra det för hennes skull, haha. Men jag gör väl det då. :)
Random bild, tagen för en minut sen. ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0