The time of my life.

Hej, nu var det rätt så länge sen jag blogga så jag gör ett inlägg nu. (:
Jag är så jävla trött, konstigt vid den här tiden men jag är jätte trött. ;o
Så ska gå o lägga mig snart o försöka sova men först ska jag gå igenom målen i tyska med mamma. (:
Jag har inte berättat vad jag fått i min julkalender med paket, sån där som Johanna, jag o Fanny har. :d

1 December: Silvrigt nagellack
2 December: Twix <3
3 December: 0,5 stift
4 December: sudd
5 December: Nagelfil
6 December: Toffifee
7 December: Pennvässare
8 December: Tippex
9 December: Skraplott - Vann inget :(<3

Några är tråkiga saker men det är typ sånt jag behöver, tycker mamma hehe (;

Idag åkte vi Skridskor med alla i årskurs 7 <3 Det var kul, jag ramla bara två gånger (y' :D.
Vi slutade klockan 12, de gillas. <3
Vi tog lite bilder där som jag tänkte ladda upp på bloggen o visa men igen så hittar jag inte min sladd, vilken jävla ordning jag har. -.-
Men jag lovar att ladda upp bilderna när jag hittat sladden. (:

Du börjar jag bli pigg igen. Ska nog inte lägga mig nu, men det här blir det ända och sista inlägget idag iaf. <3

1 bra låtar!



PussN ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0