Sover hos Ida inatt.

Hej! :D
På morgonen så var jag med Cazandra och Emma, och vi fotade med Cazandras systemkamera. Sen så skulle jag egentligen sova hos Cazandra men det gick inte så jag skulle sova hos Emma, men sen så skulle tydligen Cazandra sova hos Emma, så jag ville inte vara med dom mer, så jag gick till bästa Ida! :D Så jag var med henne och Martina och vi gick till Netto och köpt två Hustler för 11 kr. :) Det var skitbilligt! Sen väntade vi utanför Cladde, men han kom aldrig. ;) Men så gick vi hem till Ida, och Martina gick hem till sig. Så åt vi rostade mackor med kräftröra och avokado, det var jättegott! Sen kollade vi på nya Karate kid, och vi orkade inte se hela, så vi stängde av det och åt popcorn och dricker hallon loka. Nu sitter vi vid en varsin data och Ida sitter vid skrivbordet och jag i hennes säng med data, sen kanske vi gör något.
Puss/ Linneá elgström.
Hustler, gott! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0