Sleep time (:

Sätt klart sex and the city nu, så jävla bra. <3

Nu blir det nog att borsta tänderna, tvätta bort sminket o så sen lägga mig, fast är inte trött så kommer nog titta på tv. (; 

Imorgon kommer Oscar tillbaka, saknat honom! <3
Det här är det sista inlägget för idag (:

men först en bild jag hittade på mig från år 2004, gölligt. :*



Saknar tiderna då man var ung, då fanns inga bekymmer, allt var en fantasi.. <3

Omg, kolla min mobil haha det var min tredje mobil ;d Någon som känner igen mig? (;

Nu börjar jag bli trött, ska lägga mig nu.

PussN ;*

Kommentarer
Postat av: Johanna

alle så jävla söt gumman, <3

2010-12-12 @ 11:22:38
URL: http://yoeurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0