Plugg,plugg.

Nu blir det att plugga, ända jag gör?
Men ah, redovisa matte, 14 det gick bra tror jag fick blå, inte så bra men godkänd iaf. (:
Så nu är jag klar med engelskan,svenskan och matten så nu på kvällen ska jag gå igenom målen och träna på glosor på steg 14 i tyska med mamma.
Sen kan jag redovisa det imorn med Fanny sen är jag äntligen klar med mina mål! :'D
så jävla najjs, men måste också skriva fakta om luktsinnet och synen till på måndag. -.-
Men nu pallar jag inte skriva mer om plugget.

Jag var nyss med Fanny och gjorde det sista i tyska, paha plugg igen.. ska försöka att inte snacka om plugg då. (;  
Imorn ska vi hem till Fanny och kolla på en film jag kommer ta med mig som heter Wild Child. (:
Innan vi ska se på filmen ska vi köpa chips, godis och mat för vi ska göra tacos eller pommes med typ sås och kycklig, haha fårse hur det går. ;o <3  
Men vi ska inte sova över utan jag ska hem iaf typ 22/23.00 nån gång. (:

Kul med Filmkväll med klassen på måndag. <3
Vet inte vilken film vi ska se men det bestämmer vi nog när vi är där.
Jag ska ta med mig Pizza eller Kebab (cheybab haha) .

Imorgon är det en vecka kvar till jul ! ! :D presenteer.<3

Hos Fanny tog jag lite ego-pics, det gillas.. fast ne.
Men kan lägga ut dom här på bloggen om jag pallar
även Fanny var med på ett kort, hon var inte med på dom andra för hon plugga trorja. (:

Men nu kan jag lägga in en snabb bild på filmen; Wild Child som vi ska se imorn. ;*



PussN ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0