Nytt!

Jag blogga aldrig igår efter stan med Bella, vet inte varför men palla typ inte. Palla inte idag heller men nu måste jag fan blogga annars kommer jag typ sluta blogga. ;o

Men ah som sagt var jag ju på stan med Bella igår.
Hon sov ju över så dagen efter så gick vi till stan och åt fukost, på ett ställe som kallas Paus där man äter sin egen jätte god sallad! Det är verkligen jätte gott där! <3
När vi hade ätit klart gick vi på stan och kolla om det fanns lite kläder kvar av rean.
Och det fanns det, köpte flera arband tillsammans på BikBok som kosta först för 130 men fick dom för 65. (y' 
Här är en bild på dom, fotat med min systemkamera. Känner mig bara liite proffsig aso. (h) <3



Jag hade med mig mitt presentkort på gina, så köpte en spetströja, vit för 200 kronor, ingen rea dåe.
Här är en bild på den och även en bild på ett av mina armband jag fick i julklapp som jag tror jag inte har visat. <3



Och en till tröja, grå för 200 kronor ingen rea där heller.



Ganska nöjd med mina köp faktiskt. <3
Idag var jag med Michelle och innan det åkte mamma o jag te maxi och köpte ny mascara och ny foundation.
Jag bytte även en tröja jag hade fått i julklapp, jag hade fått en röd men jag gillar inte röd så mycke så bytte färg. Men det fanns bara lila så jag tog den, men funderar på om jag kanske ska lämna tillbaka den och ta pengarna istället? Vad tycker ni?
Här är en bild på den lila tröjan jag tog istället för den röda.


hehe, prislappen fortfarande kvar men jag ska ju kanske bytan så..
Den kostar orginalt, 800 kronor men mamma köpte den för 500, aso det var rea. ;d

Samtidigt letade jag lite efter jeans som passar, men ne.. jeans är inget för mig. (;

Köpte även två filmer, en av dom ska jag se inatt hade jag tänkt. (:
Filmerna heter; Glee & Dumpa Honom!
Vet att Glee går även som en serie, aldrig sätt nåt avsnitt av den men fårse om den är bra..
Dumpa Honom är en typiskt tjejfilm som handlar om en tjej och hennes kille och vänner, mer vet jag typ inte hehe (a)


Blir nog att se Dumpa Honom. ;*

Men ah, Michelle och jag var ju idag. Vi träffades nån gång vid 4 och gick runt typ hela klocket.
Haha Michelle ville upp i snöhögar hela tiden jag var nära o ramla massa så skrek som fan alla som var där ba: eeh? HAHAHA
Sen frös Michelle och jag så vi gick in te henne, ingen var hemma förutom hennes syskon.
Där dunka vi lite musik, platta håret o så och hade fett chill, paha.<3
Sen gick vi och hämta Isabella (Michelle minsta syster) som är 5 trorja? eller 4?
Haha kommer inte ihåg men nåt sånt, sen gick vi hem te michelle igen och typ.. va inne på datan, dunka musik m.m.
Sen runt 21 så gick jag hem, eller mamma hämta mig (aa) :*

Nu ska jag gå o lägga mig.<3

PussN ;*






Kommentarer
Postat av: michelle

MICHELLE (L) SNÖHÖGAR !

2010-12-30 @ 13:38:57
Postat av: Alexandra te michelle

HAHAHHAHAH <3

2010-12-30 @ 14:34:56
URL: http://yoeurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0