Morfar, 67

Nu vaknade jag precis, sitter vid datan och lyssnar på musik. <3
Snart ska jag göra mig klar och sen halv 2 ska vi åka te mormor o morfar, morfar fyller ju år. (:
Grattis te han! :*

Har inte så mycket att skriva, men vill skriva nåt, hehe jag skriver nu massa onödigt.
Fast då menar jag det du läser nu inte det där om Morfar.

Under veckan blir det plugg, plugg för det är ju sista veckan att redovisa nåt sen är det ju jullov. det gillas stooort! <33

För er som bryr sig så kan jag göra sådär som Fanny har gjort. (;

Matematik steg 14 : Redovisa på torsdag

Tyska steg 14 : Redovisa på Fredag

Jaa, mycket plugg blir det fast bara två steg (y'

Jag gillar inte alls den nya headern, men vi ska ju bara ha den i en vecka så..

Beyoncé - Radio"gillas"




PussN ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0