med alexandra

Nu på eftermiddagen har jag varit med alexandra och nu har vi pluggat klart, äntligen. <3 morron ska jag redovisa tyska med alexandra och sen är jag klar med mina terminsmål. :P

Idag har jag redovisat matte, det gick as bra. Anders ville titta mer på kluringar och skit men då kommer tilda, "amen fanny är klar nu, kom nu så går vi F, anders, skriv lite snabbt i henes loggbok. och det gjorde han, hahahah. Tack tilda, annars skulle det tagit en halvtimmer till. :S

Nu ikväll ska jag rida, har inte varit där på två 6 veckor, och det beror på att jag har varit bortrest, och så orkar jag inte. Jag gillar inte att rida lektion jag ska sluta. men idag ska jag i alla fall rida, tror vi ska hoppa, nice. :P

pussssss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0