majoriteten vinner.

Vad tycker ni? Ska vi ha en header som vi ungefär har nu eller ska vi ha en som Linnea beskrev i ett inlägg? Jag, Fanny och Linnea tycker att vi ska ha en gruppbild på oss fyra, utomhus i snön. <3 Men Johanna tycker att vi ska ta en bild på sig själv inomhus.. Vad tycker ni?


idag har jag vart på skolan och typ pluggat. Redovisa steg 13 i tyska med Fanny blir steg 14 nästa vecka. (:
Snart är det juul, på söndag är det den 12, så hälften kvar till jul. (;
Men just nu sitter jag vid Mormors data, vi ska snart baka lussebullar. Så jävla gulligt. <3 
Men aa, äälskar lussebullar de e jätte gott! :D
Nu ska jag börja baka hinner inte skriva så mycket mer..

PussN ;*

Kommentarer
Postat av: tommy

utomhus såklart !!!!

2010-12-10 @ 20:00:06

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0