kvällen igår med bästa tjejorna. <3

Ja, igår var ju fanny, jag o Johanna hos Fanny.
Vi hade fett kul, först gick vi te ica och köpte massa godis, chips och energi dricka! :D
haha, Fanny och johanna vågade inte köpa det för dom trode att vi inte fick det men då köpte jag och vi fick energi drickan de najs. :'D
Och Fanny sa att hon aldrig hade smakat det så de skulle bli första gången för henne, men sen kom hon på att hon hade druckit monster, men ah gott vare iaf. <3
Där på Ica kneippen träffade vi Jeppe och hans kompis som jag känner igen men venne vad han heter. ;d
men ah, sen gick vi hem te fanny igen och där såg vi min film Wild Child först sen när den var slut dunkade vi musik, och eh.. Fanny.. haha nae ska inte berätta men så jävla kul.
Säger som Johanna, kommer aldrig glömmat Haha! xd
Sen medan vi dunka musik kom nån Elsa och Elliot och typ ville låna en kortlek? ehh..?
Dom bara kom in utan att knacka eller nåt ? ;o
men sen stack dom iaf.
Senare gick vi ut och sen ser vi han Elliot titta ut genom fönstret och hans peddosmile. 
Men det var iaf en lyckad kväll, mamma kom o hämta mig 23.30.
Ville stanna kvar längre men Johannas mamma kom då så då kom min mamma med. -.-
Egentligen skulle jag också ha massa bilder från igår men min kamera hade inget batteri..

Idag blir det att se massa filmer, baka, jullkort, slå in paket, skriva faktatext om sinnesorganen. m.m
Julmys blir det alltså idag, det är massa filmer på Tv3, Tv5 och Tv6 vad jag vet, alltså julfilmer eller vad man kallar dom, bland annat Grinchen. <3
Big löve, jag måste se Grinchen innan eller efter Jul annars ingen jul vafan ? :O <33

Mamma och jag ska baka Safran biscotti, pepparkaka biscotti och fudge. <3
Sen har mamma gjort och skrivit ut jullkort på datan så dom ska jag bara lägga in i ett vykort och klistra på frimärke, så jävla många kort aso.. :o Typ 30 stycken?
Jag känner hälften av dom, resten.. vettefan vilka dom är. ;d 
Sen ska jag också slå in paket, jag äger på det och det e ju kul! :D
Jag måste också skriva om sinnesorganen, det sista jag behöver göra denna termin. :'D

Nu ska jag börja baka.

först en pic. (:



Min dåliga mobilkamera..</3

PussN ;*




Kommentarer
Postat av: tommy

vilket långt inlägg orka inte läsa allt ;)

2010-12-18 @ 18:25:30
Postat av: Jeppe

Jeppe och Edvin* ;) <3

2010-12-19 @ 18:34:11

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0