klippt mig.<3

hejsan, har inte bloggat idag och det beror på att jag har varit på stan, klippt mig och ätit. :P

jag har tänkt att berätta lite om idag. I skolan redovisade jag och alexandra steg 13 i tyska, gick superbra. hahha, men Sandra var tvungen att ställ alla frågor som jag kunde till a och dem som jag inte kunnde till mig, suck.
Efter skolan gick jag och sötnosarna tilda och johanna på stan. Vi åt glass på mc. nice!!

Sen gick vi lite på stan och tittade, kl 3 gick jag för jag skulle klippa mig. Det blev sned lugg, har inte riktigt vant mig vid det än, men det kommer nog bli bra. provade och ha det lockigt och plattat, jag tyckte plattat blev bäst.

Efter att jag hade klippt mig gick mamma och jag på stan, jag köpte en munktröja, en fintröja och en koffta(kommer bilder)<33
Nu ikväll har jag ätit och tittat på idol, jag tycker Minnah ska vinna, för hon är bäst, vad tycker ni ??<333
Min granne Rut (en gammal tant) "gädde" oss brända mandlar och massor och för att hon är så snäll har elsa och jag bestämt oss för att göra ett julkort som tack, vi började på det idag. Nu är mitt golv och jag fullt med glitter. men, men det är jul snart, då ska man vara lite glittrig.

I morron ska jag på julbord med min farmor och farfar, det ska bli jättekul. Vi har det som tradition, och jag älskar det, Man kan äta hur mycket man vill. :D<3333

Nu ska jag ta och titta på vem som vinner idol, (hoppas minnah)!!!!
Kramisss



Här kanske ni ser hur jag har klippt mig, här är också munktröjan jag köpte. (Tilda och alle, hahha nu har jag också en sådan där. Bli inte arga, jag tycker bara att den är super fin. )<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0