juldagen

Jag är supertrött. funderar på att gå och lägga míg snart, men det är ju juldagen så det blir kanke att sitta upp lite till, får se...
I alla fall så har dagen idag varit bra, jag har firat lite med min farfor och farfar, ätit lite och tittat på fångarna på fortet, mitt favve program från när jag var lite. älskart ! <333

har inte hunnit ta kort på alla mina julklappar än, men ska göra det så bilder kommer upp i morron, lovar :D

Nu är linnea med i bloggen igen och det gillas. <3

 I morron blir det att åka till mormor och äta lite, tror vi ska vara där typ 2 cå jag bloggar innan. :P
 Jag tror att jag ska locka mitt hår nu, med min nya locktång, men jag får se om jag orkar.

puss och...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0