Julbord <3

Hej, just nu sitter jag hos min farmor och farfar. Vi har varit i Rejmyre och ätit julbord, as mysigt.Massor med mat och godis, det bästa är att an får äta så mycket man vill, <33
Jag har tagit massor med bilder, men har inte sladden här så jag lovar att ladda upp dem när jag kommer hem.

jag klippte mig igår, jag älskar verkligen mitt hår nu. Jag är lite ovan men så är det, hahahhaha :P

planerna för ikväll är att äta gott, mycket godis. Det är ju lördag, .men jag måste också plugga lite för att jag ska kunna redovisa nästa vecka.

Redovisningar nästa vecka:

mån:
Svenska 20, för hela klassen :S
tor: Matte 21, jag vill redovisa för tomas men får se vem som har redovisning
fre: tyska 14, har inte börjat på steget än, jo jag har lärt mig 10 glosor. hahaha, alle vi måste jobba as mycket :P

Detta är vad jag ska redovisa näst vecka, sen är det jullov!!!!!! jag älskar verkligen julen. <333

jay, idol 2010. Han har en cool röt men jag tycker tt minnah skulle vunnit. Hon gjorde 1:a låten och vinnarlåten mycket bättre än Jay :D <333

bloggar sen när jag komme hem, pussen**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0