Julafton! :'D <3

Jag blogga aldrig igår för jag var ju hos min faster o fira jul me henne. (:
Jag fick spa-grejer och 200 kronor. (y'
Tror inte jag kommer blogg så mycket idag heller, det här inlägget kanske är det ända idag. :/
För idag är det ju julafton!
Och jultomten kom inatt omg! :'D ;* <33
Har tagit kort på allt jag fick av honom, så gullig han e. :*


Knästrumpor från Gina Tricot. <3

-
Sån där spray som skyddar håret när man plattar. <3


Paradis. <3


naaw, tomten tänker på mina tänder. ;) men ah, tandkräm paha. <3


Tröja från Gina Tricot. <3


Linne från Lindex, det här linnet fick jag av Linda, gullet. :* Jätte fin! <3

Det är det jag fått hittilst ;) Mer kommer i kväll, massa mer Haha :D ääälskar julen! <33

Klockan tre ska jag, mamma o pappa se kalle anka såklart sen klockan fyra kommer Farmor, Farfar, Linn (min faster) och Isak (min kusin) o så ska vi äta julmat här.
Sen tar vi med oss alla paketen till farmor så vi kan äta gröt m.m där och öppna paketen hela natten Haha.
Jag svär det tar flera timmar för oss att öppna paket. ;o
Tog asa lång tid när vi var små, aso när mina kusiner Fanny, Emmy, Clara och jag var små så önskade vi ju typ bara massa billiga leksaker och vi fick kanske 50-60 paket var jag svär, själv trode jag att vi bara fick typ 15 eller nåt men mamma sa att vi fick typ 50! :O
men så många får jag inte längre såklart :) Jag önskar mig dyrare saker nu. </3
Fast Isak kommer säkert få nånting runt 40-50 stycken. :d lyllos han. <3
Och nej, jag ljuger inte ok!? Jag säger sanning, JAG SVÄR. -.- 

Men ah, nu ska mamma o jag slå in dom sista paketen sen ska vi ha julmys. <3

PussN ;* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0