Johanna gillar



Uggs - sjukt sköna & mysiga skor, har ett par ljus bruna. Använder dom typ hela tiden känns det som bara för att dom är så sköna, haha. Har märkt att jag inte är den enda ...


Snö -  även fast man fryser som fan när man väntar på bussen och skorna är helt dyngsura så är snö mysigt till max.


Te - gillart verkligen, gott. Vad mer ska jag skriva, jo dricka te på kvällen när det är skit kallt ute & det snöar slår fan allt. Eller ne. men ni fattar!


Kanske kommer fler hissningar, även dissningar. Finns så mycket jag ville ha med i inlägget men pallade inte ladda upp bilder och typ leta på google. Jag är lat för jag har huvudvärk som fan!
Kommentarer
Postat av: Anonym

testt

2010-12-08 @ 17:43:28
Postat av: Anonym

jag älskar er blogg, verkligen mycket mycket!

2010-12-08 @ 17:47:10
Postat av: Erika

Fin blogg. :)

2010-12-08 @ 19:49:43
URL: http://erikaskyttaee.blogg.se/
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Te är underbart, i alla väder ^^

2010-12-08 @ 20:08:09
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0