Freaky like me. <3

Skulle egentligen plugga massa tyska idag men såklart har jag inte pluggat ett skit.

Just nu dricker jag sockerdricka och kollar lite bloggar.
Jag har varit dålig på att blogga men ska försöka bli bättre. :)
Igår var jag med bästa Michelle, fett kul vare. Vi flumma lite i klocket, haha <3
Kom hem ganska sent igår så är fett trött nog därför jag inte pallar plugga, jag är helt koko i huvvet.
Känner att jag behöver gå ut. (:

Här är några bilder på Johanna, Fanny och mig som vi tog när vi väntade på spårvagnen, vi skulle åka hem till mig och skriva ut en sak till svenskan sen åt vi på mc. :'D



Johanna & jag



Jag (bry er inte om texten på bilden.)



Jag, Fanny & Johanna.



Fanny, Jag
& Johanna.

Big löövee. <3

PussN ;*
Kommentarer
Postat av: Johanna

allrabästavän . <3

2010-12-05 @ 19:03:48

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0