Fix


Sitter framför datorn bara och slappar, har fixat lite på bloggen. Dvs rubriken och så att vi har namn i slutet av inläggen, men ja så fort vi har en bild på oss alla tjejer utomhus så ska jag fixa headern. Om alla går med på det, haha alexandra vill iallafall att jag gör det. ;) Blir något jullikt för dte är ju snart jul, så kanske vinrött och så?

Snart blir det att dra ner till tvn, ta fram chipsen & colan och se på sex and the city. Mys till max kallar jag det! har även lust att snacka med sötnosarna, vill berätta lite saker. Vi skulle ju ha träffats idag men det blir på måndag och sedan nästa helg om alla kan? Haha förresten tjejer glöm inte luvan på måndag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0