fika


hejsan, f*n vad skönt med jullov, älskart. Idag har vi haft avslutning. Vi har gjort olika lekar, det var inte så kul, men efter skolan gick jag, alexandra, johanna och tilda till bagarstugan och fikade. det var supermysigt och gott, varm shoklad och saffransbulle. Jag fick också en julklapp av alexandra. Det var en parfym, älskarn. TACK alexandra, jag är jätteglad.

När vi hade fikat klart gick vi till stan och gick runt lite, a köpte en tröja på monki, det var halva priset. När vi var klara åkte jag ock a hem med spårvagnen. när jag kom hem var städerskorna hos oss, de var nästa klara. Jag älskar när de har städat, det är så rent och så luktar det så gott. :D

Nu sitter jag framför en svart TV, det är någon som har raderat alla kanalerna så det går inte att titta :(
ikväll blir det träning, tror jag? Det är många som har avslutning så jag vet inte... ska messa min tränare och fråga !! <333


det var den här parfymen jag fick av sötaste alexandra. <33 :D
Kommentarer
Postat av: Cajsa - fotoblogg

Var med och tävla om en bloggdesign!

http://lovelycajsa.blogg.se/2010/december/vinn-en-bloggdesign-bloggse-webbloggse.html#comment



kram

2010-12-21 @ 15:54:50
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0