dagen <3

har inte bloggat på as länge men nu ska jag i alla fall berätta om de senaste dagarna. :P

I onsdags var jag med bästa tilda, först gick vi runt på stan lite och tittade på rean, men det va så mycket folk så vi orkade inte. Men då gick vi och år kebab, gotti. När vi var klara med det åkte vi hem till mig och tittade på en film, komer inte ihåg vad den heter men den var bra i alla fall, sen åkte vi spåragn till söder tull jag följde med tilda för hon ville inte åka spårvagn ensam <33

När hon hade gått, gick jag på träning. Efter det va jag med emelie, bettan och elsa. Vi hade fett kul och gjrde emelie till en kinesiskt emo, hahahah, aa. Sen tittade vi på en film, "mean girls" den var bra fast jag hade sett den typ 10 gåner innan, men åndå. jag sov över med dem, det blev ändå inte så sent för bettan var tvunge att gå upp och så. <33 men det ska vi göra om, ;P

På torsdagen jag med esa, vi nördade ett wii spel, as kul faktiska. på kvällen var det träning, gick bra jag hoppade höjd och så.

Nu kom jag att tnka på at vi bode ha en tjejkväll igen, och kaks esova öer på emeies vind, ? kankse det, kanske nästa vecka ?

Just det, det ä ju nyårafton idag, så himla najs, våra förra grannar kommer klockan 2, kanske blir att gå ljusvandrigen i stan, får se om jag orkar. För det är ju å himla kallt ute, jag fryser typ ihjäl.

Idag har jag satt på mig lösaglar, det är svårt att skriva, haha. men jag vänjer mig nog snart, hoppas ja i alla fall :D


pusso :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0