2010 snart slut.

Tänkte typ göra de här testet eller vad man ska kalla det, för jag har ganska tråkigt just nu och har inget liv. ;o

Har du gråtit? aa
Har du skrattat? de klart
Har du sovit i tält? ja
Har du sovit under bar himmel? ah
Har du varit på Gröna Lund? klart, åker dit varje år.<3
Har du varit på Liseberg? yes, samma här.<3
Har du varit på Kneipbyn? vad ä de?
Har du varit utomlands? aa
Har du varit i en annan stad? hehe arå (:
Har du bott hemma? Haha ne duvet jag bor vid busstationen ;)

Dina vänner under 2010..
Har en vän dött? nae
Har en vän sökt tröst hos dig? aa
Har du sökt tröst hos en vän? aa
Har du sovit över hos en vän? ja
Har du varit kär i en vän? hmm. aso tror det, fast inte riktigt käär fast typ gilla men de var ju då en kille ;d
Har du fått mer en fem nya vänner under året? ohja!

2010 har du:
Har du pussat någon? mm. <3
Har du varit tillsammans med någon? ah
Har du varit kär i någon? om jag vart tsm med nån så har jag ju vart kär? ;d
Har du sovit med någon av motsatt kön? tror inte de här året, kommer it ihåg men tror inte de :)

När har du som mest..
Gråtit under 2010? kanske nån gång i september?
Skrattat under 2010?  hela året såklart!

Denna månad..
Har du varit kär? aa
Har du kysst någon? ja
Har du pussat någon? aa
Har du kramat någon? jaa!
Har du skrattat? Haha jaa xd
Har du gråtit? mm..
Har du varit glad?  jaa
Har du varit ledsen? mh

När..
Grät du senast? hmm.. kanske 1 månad sen..
Skrattade du senast? typ..nyss :D
Duschade du senast? ska duscha snart ;)
Lyssnade du på musik senast? nån minut sen ;*
Hade du kul senast? idag :D

Vem..
Kysste du senast med? Oscar :)
Kramade du senast? Michelle. <3
Pratade du i telefon med senast? mamma trorja ;d
Fick du sms av senast? Elin
Hade du tråkigt senast? nu xd

Frågor..
Kommer du ifrån? sverige?
Heter? Alexandra Wallberg
Hur gammal är du? 13 år
När fyller du år? 13 Juni
Jag samlar på?  Pengar ..typ.. :D
Gröna eller röda äpplen? röda ofc! <3
Vem ringer du när du är arg/ledsen? vet inte, beror på.
Vilken tid gick du upp idag? nån gång vid 4 på dagen!? :oo
Har du sovit i din egna säng inatt? aa
Har du sovit ensam inatt? nae har sovit med sängen ;)
Har du strumpor på dig nu? haha jaa
Hur svarar du i telefon?  Hallå?
Vad ska du göra ikväll? se filmer, duscha, mysa
Vad ska du göra imorgon? NYÅR?
Var vill du bo när du blir stor? vet inte ;d
Vad vill du bli när du blir stor? Känd såklart!? ;ooooo
Är det okej att gråta? ja?
Vilken årstid tycker du bäst om? SOMMAR
Skulle du göra om du vann en miljon? Köpa massa! :D
Bär du glasögon eller linser? inte just nu men hade, fast färgade.. aso linser (;
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nae, fast converse ska vara äkta it falska ;)
Har du piercing?  nae
Har du tatuering? nej
Vill du gifta dig?ja nån gång
Vill du ha barn? aa, men på ett bra tag ^^
Solar du ofta? bara när jag är på stranden typ :D
Är du bra på att laga mat? Klart!
Gillar du att dansa? ah (:
Hur vig är du? haha typ inte alls vig xd
Vilken är din favoritglass? Vanilj med krossad choklaaaad! <333 big löve
Tror du på ett liv efter döden? njae
Är du morgon eller kvällsmänniska? kvällsmänniska!
Vilken ögonfärg har du?typ melerad, aso blandning
vilka hårfärger har du haft? alltid haft samma, min orginal färg typ.. blond brunt fast när jag var liten hade jag nästan vitt men det har blivit mörkare nu :)
Senaste låten du hörde?  Turn Around (5,4,3,2,1) - Flo Rida! <3
Brukar du bädda sängen? haha nae, brukar inte men jag gör ju det typ 1 gång varannan månad kanske?
Har du kysst någon under den senaste månaden? aa
Vad var det senaste du sa? kommer inte ihåg
Saknar du någon nu? saknar massa people jag inte träffat under lovet! :o §§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0